DIN CULISELE PROCESULUI DE BRANDING SUSTINUT PSIHOLOGIC

 

Imi doream de ceva timp sa expun intr-un articol de ce am creat procesul de branding sustinut psihologic, cum decurge, cum este perceput si unde poate duce.

Asa ca am sintetizat mai jos impreuna cu Loredana Puia, partenera mea in acest proiect, cateva aspecte semnificative.

Psihologie clinica in business

Roxana: Ca psiholog clinician si psihoterapeut in cadrul conceptului roxanapana.ro mi-am dorit intotdeauna sa colaborez cu categorii variate de beneficiari si sa aduc psihologia clinica si in domeniul de business, nu doar in activitatea de cabinet.

Am observat ca este nevoie foarte mare de interventia psihologica atat la nivel micro, in cazurile singulare de terapie, cat si la nivel macro, in companii si domeniul social.

Branding psihologic

Impreuna cu Loredana Puia, de la AlmavCart.com ne-a venit ideea de a-i sustine pe cei care au deja un brand, sau doresc sa isi infinteze un business si sa isi creeze un brand, intr-un mod stiintific si structurat. Am vrut sa facem asta folosind cele mai performante tool-uri din psihologia clinica si psihoterapie cat si pe cele din marketing si branding.

Viziunea noastra out-of-the box ne situeaza in topul preferintelor clientilor, tocmai pentru ca avem o viziune completa asupra branding-ului si marketing-ului, trecand in procesul nostru de la forma umana, la cea de business si ulterior conturand conceptul noului brand.

Masurare si performanta

Folosind instrumente psihometrice complexe, care masoara abilitatile de leadership pe scale amanuntite putem face o radiografie a modelului de leadership, de la care pornim ulterior catre conceperea brand-ului. Masurarea este un prim pas in sustinerea psihologica a brandului.

Consiliere personalizata

Ii sustinem psihologic pe colaboratorii nostri in dezvoltarea indicatorilor de leadership si de personalitate care au nevoie de performanta. Aceste lucruri se oglindesc ulterior in perfomanta brand-ului, a culturii organizatonale si a profitului.

De aceea, conceptul nostru este cu totul unic si special.

Loredana: Ca marketer, mereu am avut în minte că și brandurile transmit emoții, nu doar oamenii. Mereu am lucrat cu diferite teste sau quiz-uri pentru a transpune vizual o parte din personalitatea fiecărui client în expunerea digitală a propriei sale afaceri.

O abordare complexa

Am vrut mai mult de atât pentru clienti mei si iata că la mijlocul anului trecut, s-a născut colaborarea cu Roxana.
Împreună am realizat acest proces de branding premium susținut psihologic, pentru ca brandingul este o conexiune abstractă - un sentiment de “butterfly" in stomac, pe care il putem concepe si dezvolta intr-un mod structurat, clar si concret.

Rezultate concrete

Acum câteva luni, am început proiectul de rebranding pentru una dintre clientele noastre. ⠀
Am trecut prin proces pas cu pas - de la strategie la modele și linii directoare iar noul brand a fost conturat după o lună și jumătate de dezvoltare. ⠀

Am ajutat clienta să se cunoasca, sa isi proiecteze valorile de business in business si sa creeze sisteme și procese care să ii permită să facă afaceri în felul EI.
Arhitectura brandului, analiza insights-urilor, psihologia avatarului, modelul de business, informații afirmatve cheie, poziție, sunt parte din elementele prin care am trecut.

Pe parcusul desfasurarii proiectului am folosit tool-uri de structurare si urmarire a procesului de project management.

Magia procesului

Există ceva cu adevărat magic în ceea ce privește implementarea unui brand ca “materie vie”, care respira.

Magia se simte pe masura ce vezi totul devenind real chiar în fața ochilor tai, de la partea digitala până la cea din offline (mașini, ambalaje, etc ).

Ca status actual, pana acum, am lucrat cu clientul la: restructurarea pachetelor, automatizarea sistemelor, îmbunătățirea experienței propriilor clienti si la crearea de conținut.

Brandul are obiective mari de extins în anii următori - și suntem entuziasmate să urmărim această nouă identitate de marcă holistică prin felul in care duce la atingerea acestor obiective.

Incearca si tu!

Aceasta abordare ajunge sa vanda si sa genereze profit intocmai prin strategia impecabila pusa la punct, raportata la profilul clientului cat si prin atitudinea umana si plina de emotie prin care atinge nevoile clientilor finali.

Roxana & Loredana:

Dacă esti interesat de brandingul sau rebrandingul afacerii tale te incurajam sa il realizezi în această vară pentru a te lansa la timp pentru sărbătorile de iarnă.

În prezent, preînregistram urmatorii clienti pentru programul nostru de branding premium susținut psihologic.

Suntem aici sa te sustinem in transformarea ta de succes.

Ne poti contacta pe email: contact@roxanapana.ro si hello@almavcart.ro.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *